Gymmet + Minirunda

Gick ner på gymmet med Malin och Mia. Idag stod det mage, rumpa och lår på schemat för min del (neej, inte knipövningar). Gick väl ganska bra förutom att jag blir lite halvlat när det är så mycket folk där så mest glider omkring.

Jag är dessutom halvrädd för brutalbänken så idag hade vi lite psykologisk träning också. Kom dock bara upp på den och sedan klättrade jag ner igen. Är det någon som har någon aning om hur högt upp man faktiskt sitter? Och att man bara sitter fast  fötterna? Jag litar inte så mycket på mina fötter att jag ger dem de ansvaret... Fegis? Jag? Jag kör på Kalles linje om expolsionen tror jag. OM de skulle hända så skulle jag ju faktiskt kunna ramla av...

Efter detta psykisikt påfrestande gympass så gick vi ut på joggingrunda. Fick fint sällskap av Tian, Roomie-Anna och Tobbe, har nog aldrig skrattat så mycket när jag joggat. Så söta eller hur tjejer?! ;)
För att citera Malin: "Det är lite som att gå ut och rasta hundar när man springer med dem" Klockrent!
Jag sprang med Malin i alla fall två kilometer, sen pallade jag inte mer. Latmask typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback