Halebop vs. Pizza

Dagens Hyllning:
Halebop.

Nu har jag bytt till Halebop och nu har jag äntligen fått mottagning i min lägenhet! Fatta, nu kan jag till och med stå inne i lägenheten och prata i mobilen, lyxigt eller vad?! Förut var jag minsann tvungen att gå ut i ur och skur för att kunna höra nått men nu är det slut med det, yeah!

Dagens Diss:
Pizza med hemkörning.

Det är för gott och det är för lätt. Det är helt omöjigt att stå emot, gaah! Innan jag har slutat på Bosön kommer jag att rulla härifrån om jag fortsätter såhär! Hade minsann tänkt mig fisk och spenat idag, jo tjena och jag heter Jultomten att jag kommer äta det idag...

Kommentarer
Postat av: Micke

Det där med Halebop låter intressant.. Är det så bra som ryktet säger? Och får de som värvar en ny kund 300kr i bonus? :)

2006-11-26 @ 01:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback