Halloween-Utgång

Riktigt bra jobbat Västerås!

Hade sjukt roligt igår vill jag lova, är så stolt över min hemstad, alla blyga tråkiga jävlar hade tydligen stannat hemma för ute var det nästan bara roliga och utklädda killar & tjejer, weeiha!

Det hela startade med uppiffning hemma hos Ida, sedan drog vi vidare och ägde på en förfest innan vi till sist drog ut på Pluto och shake the as!

Kvällens frisyr: Tuperat hår som stod rätt ut med spindlar och spindelväv i, snyggt eller vad?!

Kvällens Fullaste: Det var nog våran sötnos Sara ;)

Kvällens "alla har lika som mig!": Blod i mungipan, kul tjejer. Kul.

Kvällens Raggningsreplik: Ursäkta, du har nått där... (samtidigt som de drar med fingret på "blodet" ifrån munnen.)

Kvällens Raggningsreplik 2:
Kille: Du har nått där i mungipan...
Sandra: Nehe... (suck)
Kille: Vet du vad du mer har?
Sandra: Nej....
Kille: Världens vackraste ögon!
(Det var mörkt och jag hade inte sökt ögonkontakt en ända gång...ha! Vilken miss!)

Kvällens Raggningsreplik 3:
Kille: Du är inte ifrån stan va?
Sandra: Dårå?
Kille: För så här snygga tjejer finns det inte i Västerås.

(Ja, nr 2 & 3 är samma snubbe, men vid två olika tillfällen under kvällen, gaah!)

Kvällens Fynd: Mimmie hittade jag på dansgolvet, nice!

Kvällens Nattmacka: Två Cheese på Donken, mumma!

Kvällens Skämt: 
Vad är de för skillnad om en vit och svart kvinna viker ut sig?
Den vita hamnar i playboy och den svarta i National Geografics

(OBS! Skämt)

Kvällens Utklädnad: Pumpan Ida med sin vän pumpan ("Happy halloween, hehahaha")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback