Jag + Box = Sant?

Alla i klassen skulle hålla i ett pass och ridning blir lite halvkrångligt så det kanske vi tar i vår, men jag var ju tvungen att hitta på någonting att ha nu i höst. Men vad ska jag ta? Jag är ju bara en stackars liten ridtjej som aldrig sysslat med någon annan sport eller haft någon som helst känsla för någonting innebär spel med en boll... Vad skulle jag göra?

Så slogs jag av en snilleblixt här om dagen. Jag har ju faktiskt gått på BOX-pass i typ 1 1/2 år (Fia och jag var minsann vältränade på den gamla goda tiden). Kommer ihåg alla övningar nästan så det ska väl inte bli allt för krångligt? Hoppas min klass är lika underbar som vanligt och fattar att jag inte har lett ett sånt pass förut bara :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback