Levande Bokstäver.

Igår gick jag hem till Anna på finbesök minsann.  När jag kom dit så såg jag att även helan och halvan, TT eller vad man nu ska kalla dem, kärt barn har många namn. Anyhow, Tobbe och Tian stod för kvällens underhållning genom att tillsammans bilda olika bokstäver. Mycket underhållande! Vi flickor i publiken var rörande överens om att detta ska vi självfallet ha med i vårat nummer på Cabarén!
Jag menar, vem av oss kommer inom en snar framtid att glömma de fantastiska framförandet av bokstäverna P (där Tobbe hoppas upp likt en koala i famnen på Tian och ser mycket mycket nöjd ut), och U (killarna sätter sig på golvet, sträcker upp armarna, ler lyckligt och utbrister uuuu i kör)???
   

Kommentarer
Postat av: Tobbe

De va najs!

2006-11-21 @ 11:47:59
Postat av: Anonym

Haha den gilla jag eller ett två siffrigt tal vad kan det vara om inte 11=)

2006-11-21 @ 21:55:57
Postat av: mia

För att inte tala om R, det var riktigt avancerat.

2006-11-24 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback