Lördagsfight.

Efter mycket om och men och hit och dit begav vi oss ner till stan idag. Vi berstår av herrarna Tian, Tobbe och så lilla jag som nått slags bihang. Dock vart det bråk redan på tunnelbanan. Tian ska till Systemet medens Tobbe helt plötsligt ska på julmarknad nere vid Zinken (Målet med resan var Systembolaget bör tillägas). Tobbe frågade mig tidigare "Vill du gå på julmarknad". Fine tänkte jag, men hade ingen aning om att de låg långt borta och tänkte inte heller på att vi hade ganska tight med tid.

Det hela slutar med att jag & Tian hänger inne i stan och kollar på julklappar / går till Systembolaget (som naturligtvis är stängt, bah!) och Tobbe åker på julmarknad. Tian konstaterar att jag är den snällaste Västeråsaren han känner. Jippi tänker jag, men i samma stund kommer han på att jag visst är  också den ända han känner så han har liksom inte så mycket och jämföra med.
 
Resten av eftermiddagen duggar de ilskna sms:en tätt mellan våra mobiler. Vi lockade med att Tobbe skulle få en kram om han kom med oss istället. Detta dissar herren i fråga och jag skickar ett sms där det står att det skulle vi minsann komma ihåg. Jag möttes av svaret: "Kul, skit ner dig!"   Jag och Tian drar senare till med att vi hatar Tobbe och han kontrar med att vi ska dö. 

Till slut blir alla sams och vi gaddar istället ihop oss emot bussen som är superduper sen. Kul. Kul buss... På väg hem på passar även herrarna på att ta en powernapp, var hur söta som helst, ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback