Planer för morgondagen.

Puh. I morgon kommer det bli full jäkla rulle!

1. Jag ska rida Rainbow klockan 9:00 med Ewe!
2. Hem och äta lite snabbt.
3. Åka till nästa häst, Scalan och rida, fixa och ta in alla pållarna där.
4. Hem och äta mer mat!
5. Ta mig in till stan.
6. Besöka systemet och kolla en snabbis på stan efter kjol.
7. Fixa mig och bege mig på förförfest hos Ida.
8. Piffa mig hos Ida och spöka ut mig till vampyr.
9. Dra vidare till Förfesten.
10. Till sist, ut och röja järnet på Pluto, weeiha!

Ska bli så sjukt jäkla roligt, hoppas mitt fina schema håller!

Kommentarer
Postat av: micke

:) Hehe, visst e snö lite kul, snö e väl kul när det gäller nöje, men när det gäller jobb och fortskaffningsmedel så blir man bra less på att slira sig fram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback