Pyttipanna-äventyr.

Tänka sig. Även fast jag inte är med på allt så når ändå mycket mina öronen, detta för att jag ska kunna hänga ut alla stackare här på bloggen. Shit, en dag kommer jag att få sota för detta... 
Gårdagens tipsare är Anna, tackar!

Anna hade tittat in hos Tian och Jeppe för att kolla om de kunde bjuda henne på lite mat. Jeppe var kocken för dagen och han skulle laga färdig pyttipanna direkt ifrån frysen. För att spara tid hade kocken ifråga lagt fram pyttipannan på spisen, stält fram stekpannan med smör i och satte på plattan innan han avlägsnade sig en kort stund. Dock tycker Anna att det ganska snabbt lät lite konstigt ifrån spisen och gick dit för att titta.
Ni kan själv gissa resultatet. Vilken platta tror ni som var på? Vilken platta tror ni pyttipannan låg på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback