Antingen eller...

Kött eller fisk: Fisk, eftersom jag inte äter så mycket kött.
Drink eller shot: Drink.
Öl eller vin: Öl, easily..
Kaffe eller te: Kaffe.
Kort eller kontant: Kontant.
Dusch eller bad: Dusch, vattnet blir kallt så snabbt i badkar.
Pumps eller ballerina: Ballerina. Lätt!
Svart eller vitt: Vitt.
Winnerbäck eller Lundell: Winnerbäck.
Paris eller Nicole: Nicole.
TV eller film: Film.
Morgon eller kväll: Kväll.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Ja.
Vet han om det: Det får jag allt hoppas.
Gillar någon annan dig just nu: Haha, det kan jag inte tänka mig.
Vad tittar du först på hos en man: Leendet och kroppsbyggnaden.
Vad är sexigt hos en man: När han är kramig, skrattar och bjuder på sig själv.
Vad är osexigt hos en man: Självsäkra typer som tror de är snyggare än vad de är.
Har du varit riktigt kär: Ja.
Ditt längsta förhållande varade: Är i det just nu, är uppe i snart 20 månader.
Vill du gifta dig: Klart!
Vad föredrar du att göra på en dejt: Kolla på film och gosa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback