Buu eller bää

One three hill eller O.C: One three hill, har sätt typ alla avsnitt, sån jävla sucker, jag veet...
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll om man får mysa, utekväll om jag får shake the as...
sex eller mys: Börjar man med de ena så får man ju de andra efter :)
Salt eller sött: Sött.
lyx eller budget: Euroshopper, here I come!
sommar eller vinter: Sommar, för jag älskar att bada.
När är du Född: 1986 - 03 - 18
vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbralls och linne.
Favoritresturang: Subway är väl ingen rastaurnag så jag får väl säga Karlsson på Taket i Skrapan.
Favoritfilm: Shrek 1 & 2.
Drömväska: Öhh... en fin stor läderväska...typ?
Har du barn: Ne ne ne.
födelseort: Västerås.
Favoritfärg: Blått är flott.
Drömprins: Håller tummarna för H faktiskt. Men Kviding, allt handlar ju om att... ge och ta...så...
hahaha, sorry var bara tvungen igen, den satt så klockrent sist!
Har du varit kär: Vem har inte?
Favoritlåt : Nirvana - Smells like teen spirit
Maträtt: Tacos eller allt med bearnaisesås
FavoritResemål: Mauritsius och Australien
Favoritblomma: Shit... typ rosor?
Tycker inte om: Humorbefriade varelser...
Senaste sjukhusvistelse: Med fotleden för två är sedan tror jag, jag vart fan grym på kryckor!
Favoritdricka: Vatten, eller allt med Baccardi Razz om det är fest.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Ljusblåa, fast inte baby (Frida!) utan mer isblå ;)
Vad gör du när du är uttråkad: Läser eller springer över till Anna.
Missbruk: Läppsalvor helt klart.
Vän som bor längst från dig: Just nu är Pettson i Australien...snyft...
Vad retar du dig mest på: Viktigpettrar.
Läggdags: Så sjukt kvällstrött, runt 22 typ...
Nagellack: Genomskinligt
Husdjur: Min bebiskatt Ebba får bo hemma hos päronen för tillfälligt.
Skostorlek: 37
Syskon: Coolaste snällaste Pontus 12 år.
Favorit pålägg: Leverpastej med smörgåsgurka. Eller varför inte makrill i tomatsås på hårdmacka?
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: BRIS
Vilket är det vackraste ordet: Lycka
Bästa bok du läst: Allt med Denise Rudberg
Är du Internetberoende: Nej det kan jag inte påstå...
Favoritparfym: Paradise Passion  Naomi Campbell
Gillar du snö: JA! För då kan man åka pulka och göra snögubbar, massor!
När köpte du något åt dig själv sist: En tröja i onsdags.
Vilken är din bästa egenskap: Hum.. Ida säger att jag bra på att lyssna?
Senaste pojkvännen: Same old babe, min H!
Vilken film såg du på bio senast: Talladega Nights, riktigt rolig!
Senaste köpta skiva: Green Day - Bullet in a bible
Favoritgodis: Allt som är rött och segt.
Studier eller jobb: Just nu, massa studier, Go go Bosön!
Bästa kompis: Bahh kan inte välja... Ni är bra på olika sätt!
innerstad eller liten ort: Liten ort som ligger nära större stad.
Favorit bloggar: pentagon415.blogg.se (Kviding och Tobbe)
Nytt eller vintage: Nytt.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

En sån där upprapning av saker ska jag också göra! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback