Dirty-bed-talk?

Skönt smygstart i skolan den här veckan.
Började med sovmorgon, nice!

Sedan hade vi drama resten av dagen, ännu mera nice! Riktigt roliga övningar och jag skrattade så jag (japp, till och med jag!) fick kramp i alla mina skrattmuskler, och ni som känner mig vet att de, mina damer och herrar, är inget dåligt betyg!

Vi fick bland annat spela upp olika scener där vi skulle jobba med kroppsspråket. Själv fick jag vara en lesbisk hockeyspelare med låg status som var på date, haha! Sedan fick man gå ihop kille och tjej, sedan fick man fem mnuter på sig att hitta på två scener där man bara fick säga:
-Hej
-Hej
-Har du väntat länge?
-Evigheter!

Detta kunde tolkas med allt ifrån dirty-bed-talk a´la Rasmus och Angelica till  jesusdyrkande a´la Tobbe, Anna och Johan. Riktigt underhållande må jag säga! Dock var inte Frida och Kviding långt efter med sin flörtscen som senare gick vidare till en... hum... intim sängscen, bravo! Jag och Tian tog den mer oporriga variationen med Tian som hund och mig som efterlängtad hemkommande matte med mat haha.

Ser med skräckblandad förtjusning fram emot vad min klass ska hitta på för spex under Cabarén i år, ojoj. Med tanke på hur de redan ser ut på dramalektionerna så kan man ju bara föreställa sig vart de här kommer sluta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback