Fest på vårat vis!

Weeiha!
Så kul hade jag igår vill jag lova. Underbart roligt att träffa alla och bara festa loss som sjutton.
Först var de riktigt lyxig förfest á la Anna Banana! Grym utsikt över mälaren i fräsch etagelägenhet, de mina damer och herrar är nice! Massa folk hade hon lockat dit och jag kände knappt nån, läskigt men kul. Tur att Faj, Elinor och Ida var där för dom var liksom bara lagom läskiga, så där som bara dom kan vara...

Efter den lyxförfesten med snittar, godis och så klart chips, trog vi vidare till Konrad. Tjohoo, viket drag. Kort kö men massor av folk där inne, kan det bli bättre? Nej knappast va! När det dessutom aldrig var kö till toan vart det hela bara ännu bättre. Man började ju liksom undra hur kvällen skulle sluta?!

Dansade hela natten till låter som "Leva livet" med Gyllene Tider, "Rock this party" med han den där som jag inte vet vad han heter, men den är ny i alla fall. (Noll koll som vanligt). Underbart! Självklart ägde vi flickor dansgolvet i Bodegan, as always. Fast jag måste erkänna att jag och Fia ta mig sjutton också var heta på stora dansgolvet också, inte illa!

Efter fullt ös hela kvällen och kära återseenden med gamla / halvgamla kompisar som Fiffi, Linus och Anders, var det dags att dra sig hemåt, trodde jag. Men shi fick jag för min mobil blinkade något om "Efterkaka hos Anders". Kaka tänkte jag, mums och följde med Linus och Mike hem till Anders. Men hade Anders någon kaka? Nej han bara ljög för att jag skulle komma dit, skitunge!
 Hann dock knappt vara där innan jag fick ge mig hemåt igen, till H närmare bestämt.

Grymt kul kväll! Tack för den superbraiga förfesten Anna och tack för vad som kunde ha blivit en lyckad efterfest Anders, hoppas allt blir bra.
TACK HELA JÄVLA VÄSTERÅS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback