Fotbollsproffs, jag?

Vi körde fotboll idag på Idrottsledarskapen, ungefär lika roligt som att... tja... nått tråkigt i alla fall! jag har ingenting emot fotboll, egentligen, det kan vara ganska kul, men hur kul är det att utöva en sport när man är totalt världelös? Dötrist!
Vi spelade match och jag rörde väl bollen ungefär en gång tror jag. Martin försökte finta mig men icke, likt en stabil back-klippa á la Mellberg så rensade jag bort bollen, moahaha! Men å andra sidan var väl ungfär det allt jag gjorde i matchen, en halvbra prestaion om du frågar mig. Det kan ju beror på att halva klassen är fotbollsproffs och resten är naturbegåvningar, urk...

Kommentarer
Postat av: Anna 402

Ja lika bra som mig jag kände mig mest ivägen :P

2006-10-10 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback