Fredagstrams

Idag var en sådan där jobbig dag. Idag var en sådan där dag man önskade att man inte gick i samma klass som Farmen-Abbe. Idag var en sådan dag man bara vill gå hem och sova...
Det spelade ingen roll vad jag sa, Abbe lyckades alltid få det till nått porrigt / Dirty. Kul kille som Sundberg skulle ha sagt. Jag skulle inte ha sagt nått på hela dagen men man kan ju liksom inte låta bli.
Vi skulle diskutera utvärdering av Yrkesrollen och jag sa nått om att man borde göra uppgiften i tvåan för att se om man har förändrats. Detta tolkade Abbe med hjälp av Tian som något heelt annat och detta ledde till viss två-terror på väg hem idag, tack Lasse!

Jag hade kunnat lackat ur som sjutton, men för att citera Farmen-Abbes alldeles egen löpsedel i Aftonbladet för ett par år sedan: "Det var inte läge".  Ni hade i alla fall inte fattat nått idag era kåta jävlar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback