Full fart emot helgen

Hade en skön dag i skolan, hade bara Beteendevetenskap där vi diskuterade vad som är sjukt, friskt, normalt och onormalt, riktigt roligt, speciellt när Elin lättade sitt hjärta om vad som hände när hon gick på en A-brunn och det endast fanns en hund i närheten som kunde knacka henne på ryggen, vi kommer sent glömma detta!

Sedan var jag och Anna ute och gick med Sibbes hund Chili som jag är helt bergis på, äter människor till både frukost och middag, helt ärligt! eller typ i alla fall... Han är nog mest busig och lekfull men när han ställer sig på bakbenen och hugger med tänderna för att han vill leka ett par millimeter ifrån ens ansikte är det så där halvkul. Fast han är ganska söt i alla fall! Hurtbullar var vi i alla fall och traskade i typ 50 minuter, helt enligt Kvidings träningsorder haha.

Helgen blir nog lite blandat. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, de flesta är inte här på Campus då så jag får väl se vad som händer. I morrn blir det däremot jobb vid tio, ska ha teambildning med Golfare, wohoo. Sedan blir det utgång till Johans (johansundberg.blogg.se) nya uteställe, nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback