Gamla Gullungar!

Var faktiskt riktigt duktig igår måste jag säga för jag lyckades träffa två gamla kompisar som jag inte har sätt på riktigt riktigt länge!

Först var jag i stallet med Bellan. Min underbara "syrra" som jag har kännt sen hon var en liten skitunge och lite till. Sedan att jag hade en crush på hennes storebrosa gjorde ju inte saken värre, hehe det var tider de! Vi var i stallet hela eftermiddagen och jag fick t.om. ta en tur på Scalan, riktigt kul att få svinga sig upp i sadeln igen, har saknat det som bara den vill jag lova...

Thank´s Bellan, your my girl!

Sedan på kvällen kom Micke hit och hängde här halva natten, precis som vanligt med andra ord! Micke har en tendens att alltid komma hem till mig sent på kvällen och då kollar vi på tv hela natten, helst på något ovärt på Discovery, Eurosport eller liknande och vi sitter och löser både brott och mäter backhoppning, klockrent! Det va riktigt kul, hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback