Jag i ett nötskal.

Sju saker du har på dig:
1.
Vit Munktröja.
2. Vitt linne.
3. Mörkblåa mjukisar.
4. Strumpor.
5. BH.
6. Trosor.
7. Klocka.

Sex saker du gjort idag:

1. Käkat frulle.
2. Joggat.
3. Duschat.
4. Kört bil. Fort!
5. Hånglat.
6. Sjungit högt.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Min gamla snälla laptop.
2. Mina sängar.
3. Telefonen kan vara bra att ha.
4. Mitt duntäcke.
5. Mitt körkort.

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Henke.
2. Fia.

3. Ida.
4. Josen.

Tre val:

Svart eller vit? Vitt.
Sommar eller vinter? "Sommar & sol och vi har kort tight kjol..."
Choklad eller chips? Chips. Lätt!

Två saker att göra innan du dör.
1. Åka till Barcelona.
2. Köra en Porsche.

En sak du ångrar:
1. Att jag är en sån fegis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback