Kul killar. Kul!

Natten till torsdag var mysko.
Tidigare på kvällen var Tobbe hos mig och lekte Martin Timell och fixade dörrklockan till min lägenhet, äntligen! Dock skulle jag få ångra detta senare på natten (morgonen?).

Det hela började med att jag fick sms av Tobbe vid ett snåret "Du och jag på safari"
Jag somnar om som ett frågetecken och undrar vad fan han menade...
Tre timmare senare, vid fyra snåret väcks jag av ett hysteriskt bankade, plingade och sparkande på min ytterdörr. Jag inser ganska snabbt att de är Sundberg ,Tian och Tobbe som står där ute och vill kom in, aldrig i livet tänker jag och drar täcket över huvudet! Killarna fortsätter glatt med skönsång och mutor. Till slut ringer de mig och bönar att jag ska öppna, jag blånekar och de turas om att smöra så mycket det bara kan.
Sundberg börjar: "Men asså vi kan prata om din blogg... och du kan få stå med i min!"
Tobbe tar över när alla argument är slut: "Men asså....asså...Tian är ju här!"
Så här fortsätter det i ca. 10 min tills de ger upp och går över till stackars Anna.

Kul killar. Kul!
Hämden är ljuv vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: Sundberg

haha, jag tycker det var mysigt iaf. en snäll och rar tjej att prata med vid sisådär... 4snåret?! ;)

2006-10-21 @ 14:02:34
Postat av: Sundberg

haha, jag tycker det var mysigt iaf. en snäll och rar tjej att prata med vid sisådär... 4snåret?! ;)

2006-10-21 @ 14:04:12
Postat av: Tobbe

jag gillade det.

2006-10-21 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback