Lektant med träningsångest

Har sovit hos H fredag - lördag och så kom jag hem till barndomshemmet och päronen igår kväll, efter middag med svärmor. Åt mumsiga nudlar med kycklig, aldrig fel, tack Yvonne!

har nu knappt varit hemma i ett dygn, är dock redan utsätt till lektant på min brosas hum... kalas? Nej det låter som att de är för småbarn, det är 5 killar på 12 bast, vad sjutton säger man då, fest? Gah! I alla fall, har ägnat förmiddagen åt att hitta på aktiviteter år herrarna, ritkigt kul faktiskt. Var så lat så att jag tog övningar som vi har haft på draman och gjorde om dem lite, de funkade klockrent! Jag skrattade så jag håll på och storkna vill jag lova. Nu är de ute och grillar korv. Frid i huset för ett par minuter... ahh....

Ska krypa ner i favvo-fotöljen och läsa Väninnan av Denise Rudberg, hur bra som helt, läser den för andra gången!

NEJ! STOPP OCH BELÄGG!

Först jag ska ut och springa lite, har bara tränat tre gånger den här veckan, måste försöka låsas som att jag håller fast vid mina fyra dagar i veckan. Kruckset är bara att det är så sjukt kallt, det blir ju 1000 gånger svårare att palla sig ut för vaje dag...hum... aja, får tänka vad tacksam man kommer vara sen när man står där och faktiskt  orkar springa mer än ca 400 meter. Positivit tänkande var det ja... Heja mig... eller nått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback