Ny frilla

Har klippt mig i helgen.
Det vart dock inte alls som jag hade tänkt mig, hurre burre!
Jag sa, inte så uppklippt och kort där framme. Vad tror du han klipper? Kom igen, gissa nu! Japp, uppklippt och kort framme vid fejset, ussh! Men mitt motto är att de växter ut så va fan ska man gnälla för?

Fick för övrigt en läskig upplevlse när jag var hos frisören. För det första så tycker jag redan att han är lite halvläskig, men jag har inte pallat byta, han är ju billig (snål som jag är). Fick värsta hårinpackningen och vart riktigt masserad i hårbotten, skönt! Men sen när det började gå ner på axlarna och ryggen, var det inte lika kul... Livrädd piper jag någonting om att det kanske räcker med bara hårbotten. Knallröd i ansiktet skäms han som en hund och går genast upp till håret igen. Gissa hur spänd stämningen var efter de där... hum... inte najs någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback