Nystart

Idag var det dags!
Jag är hyffsat fri ifrån förkylningen och tån är läkt och hel så nu är det bara att tuta och köra med träningen för mig igen, weeiha!
Var först med på fotbollen på lektionen, dock en väldigt svag insats så jag gick hem och tränade lite efteråt. Har mitt standardprogram där jag tränar mage, rumpa och ben som funkar kalasbra. Skönt att man kan träna hemma själv när man känner för det. Blir ungefär en timme med uppvärmning och stretch.

Så här ser planeringen ut för tillfälligt:
Måndag: Jogga
Tisdag: Stryketräning.
Onsdag: Jogga
Torsdag: Stryrketräning

Helt sjukt avancerat, eller hur? Haha... Men det är ialla fall en början!

Kommentarer
Postat av: mimmie

jelva hurtbulle :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback