Smeknamn?

Sandra...hum...hur svårt kan det vara?
Har alltid velat ha ett smeknamn ända sedan jag var liten. Tyvärr har det aldrig kommit längre än till Sassa när man gick i typ 6:an och hittade på de mest konstiga smeknamnen som man i alla fall aldrig använde...

Anyhow så kom Elin på här om dagen att jag skulle kallas för Zan (Uttalas: Zäääään) och Z:at var sjukt viktigt kom vi fram till. Woho tänkte jag som en annan 12 åring, fan va coolt, äntligen ett smeknamn, men tror du någon kom ihåg det? Icke...
Inte blir det bättre av att vissa kallar mig Sanna. Kul Abbe, kul. Hans ursäkt va: "Men är inte Sanna ett smeknamn för Sandra?"  Snart kommer jag att hämas och lägga ut skumma Aftonbladet-bilder på våran kära Farmen-Abbe, så de så!

Gaaah! jag blir vansinnig!

Kommentarer
Postat av: mimmie

vad sägs som OS? Du är ju liksom en sportfåne, och sen blir det för Optimisten Sandra ;D ha-ha.. fan va långsökt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback