Söndagschill

Gårdagens var lugn och skönt, helt lagom en bakissöndag, som det ju trots allt var!
Fick en lysande snart när H kommer på besök, 3 timmar tidigare än väntat, med en bamse stor ros också, nice! Sedan bar det av till stan där vi shoppade lite (ja, skona är snygga).

Efter en super-duper-mega god pizza med b-sås så var det bio dags, "Click "stod på dagordningen.
Jag hade väldigt låga tankar om den och alla sa att det var kass, men som ni vet är jag ju sjukt lättroad så jag tyckte den var riktigt bra! Okej, lite overkligt, men det är väl Sagan om Ringen också? Eller? 
Anyhow, jag tyckte den var helt okej faktiskt, heja Adam Sandler


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg allt hur du spionerar på oss. Det gör du ALLTID!

2006-10-16 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback