Three, is a magic number...

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Berta
- Ulla
- Margit

Tre platser jag vill resa till:
- Thailand
- Australien
- Barcelona

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
-
www.blogg.se
- www.hippson.se
- www.aftonbladet.se

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- När jag känner mig övergiven.
- Sorgliga filmer.
- När jag är klumpig.

Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Sthlm live - dvdn
- Hitta Nemo
- Shrek

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
När jag får en lång kram.
- Hemma hos mamma och pappa.
- På hästryggen.

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Sjunger pch dansar högt.
- Lyssnar på musik. Högt.
- Pratar med mig själv.

Tre program jag skrattar åt:
- Scrubs.
- Desperate Housewives.
- Grey's Anatomy.

Tre ord jag skrattar åt:
- Alla...
- ...som...
- ...finns!

Tre jobb/yrken jag haft:
- Lägerledare.
- Inspiratör / Föreläsare.
- Stallpersonal.

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Personlig Tränare.
- Miljonär
- Delfinskötare (Haha, var bara tvungen, flash back till man var 7 år).

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Skratta. Mycket.
- Inte fatta.
- Rida.

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Rida finare.
- Skratta tystare.
- Vara snällare.

Tre förebilder:
- Pappa - Alltid glad och trevlig.
- Mamma - Alltid koll på saker och ting.
- Farmor - Lever livet som det inte fanns någon morgondag.

Tre saker jag har om tio år:
- En bil.
- Mer pengar.
- Snyggare kläder.

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Kärlek.
- Vän.
- Humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback