Utgång á la Bosön

Igår var det storparty som gällde här ute på Bosön. Vi tjejer hade tjejmys först och sedan anslöt killarna fram emot kvällningen innan vi drog oss ut till K 15.

Jag, Anna och Jessica började med att basta och göra oss riktigt vackra med diverse skrubkrämer hit och dit. Inte dåligt! Sedan gick vi hem och piffade oss lite och anslöt oss till de andra. Tillsammans med hela ligan, bestående av: Angelica, Anna, Jessica, Frida, Fridas kompis, Marina och Sanna lagade vi massa goda tacopajer och åt i gladan ro. Mumma! Sedan ansöt Annika, Elin och de flera killar i klassen och festen kunde äntligen börja på riktigt! Det är ju trots allt så att fest á la kompassen, adrig kan slå fel!

För att nämna några höjdpunkter ifrån kvällen:

Kvällens...

Dansare: Hela IK 1, höfter gungade som aldrig förr, fast Kviding & Tobbe får fan en extra guldstjärna!!

Trashare: Rasmus, som hade så kul på förfesten att han hade sönder  taklampa, med en stol (!).

Låt: Alla gamla häriga godingar så som Eloise och Ohha hela natten, oförglömligt!

Höjdare: Vi kom in snabbt, smidigt och gratis, tack Johan!

Miss: Att man vart helt sjukt galet svettig av allt dansande, mina vackra lockar försvann!

Smeknamn: Princess, tack Niklas, det var lockarna som gjorde de!

 Mest saknade person: Anna, jag saknade dig när du gick!

Sämsta efterfest: Jacob, det vart inte lyckat när alla bara sitter och stirrar i väggen, inse ;) Tur att vi hittade Moore, Angelica, annars hade vi inte överlevt!

Á ha upplevelse: Att Sandra (jag) spottar mycket längre på fyllan än i vanliga fall, coolt!

Men mycket har jar glömt, missat eller varit för onykter för att upptäcka.
Hoppas ni hade lika kul som mig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback