Vad gör DU när du är trött?

Klockrent! Vi samlades hela gänget, Jag, Anna, Malin, Angelica hemma hos Frida och kollade på Bonde söker fru. Jag veet det är lagom tantvarning på det hela men vi kan liksom inte låta bli, det är ju så kul och klockrena uttryck som så lätt blir vardagsmat i klassen. eller vad sägs om förra veckans "Puss i ljumsken?"

I går var det en viss ryska som föll oss på läppen. Hon fick fem minuter med sin "drömbonde" och hennes konversation ser ut ungefär så här (OBS! bör läsas med rysk brytning):
Ryskan: Haaj! Du ser lite besvikaan ot?
Bonden: ööhh... ne...
Ryskan: Jag kan massa, jag kan steka dig massa korv och laga dig massa goda korvar...
Bonden:...öhh...va bra?
Ryskan: Det finnas en fråga jag vilja fråga: Vad du göra när du vara tröööött?
Bonden: öhh....sover?
Ryskan. Naj, näär du ar trööööött!
Bonden: ?

Det sköna är att han väljer henne som en av sina 6 favvisar som han ska ta med på date, haha!
Övriga kommentarer är liksom överflödiga känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback