Västeråsbesök

Hade min söta Ida här på besök ons-tors, underbart! Vi hade sjukt roligt och låg mest på golvet och skrattade hela tiden, lovely! Alltid lika kul prata gamla/nya minnen och hinna prata ifatt lite vad som händer där hemma, man har ju torts allt inte lika mycket koll som tidigare...

Hon verkade i alla fall trivas sjukt bra här, det var nästan så att vi hade planer på att infiltera henne likt en kopia av mig själv emellan åt. De skulle ju vara sjukt sjönt, att ha någon som tog över i skolan när det vart lite jobbigt typ vid tidiga skoldagar, jobbiga prov och sånna saker...hum...ska nog ta det med henne och se vad hon säger. Jag menar, ingen kommer ju märka någon skillnad i alla fall för hon skrattar lika mycket som jag, och det är ju lite av mitt signum här, eller hur Anna? (Hedersplats för min stammis haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback