Vem i DH är du?


Gjorde ett test för att se vem i Desperate Housewives jag var mest lik, mina kära vänner där hemma i Västerås tycker nämnligen att jag är mest lik Edie. Dock fick de se sig besegrade för jag var tydligen mest lik Gabrielle Solis (Förlåt Faj!)

Vem i DH är du?

"Du är vacker och ditt liv har alltid gått som på räls. I dag har du det du alltid drömt om men är ändå inte riktigt nöjd. Frågan är om du någonsin kommer bli det?"

Du gillar:
Uppmärksamhet - Okej då, lite kanske...
Hemhjälp - Vem gör inte?
Pengar - ja tack!
Sex - Ja tack!
Kontroll - Absolut.

Du gillar inte:
Snorungar - Fel, love kids!
Tvätta - Rätt!
Svärmor - Nej hon är snäll!
Jobba - De beror så på vad det är.
Din man - Fel!


Vill du också göra testet?
Gå in på:
http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/test.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback