Videointrång

Jag sitter i godan ro och äter middag.
BANK BANK!
Låter det på dörren. Någon låter arg... (eller så är det bara Anna?).
Jag halvspringer och öppnar.

In stormar Tian och Victor med en video i famnen. Jag står i dörren som ett fån och undrar vad sjutton det var som hände. Vi ska kolla på farmen, är det ända de säger. Sedan tittar de bara på mig och börjar asgarva. De säger att minen jag har när de bara stormar in är obetalbar och innan jag ens hinner fatta vad som har hänt, springer de asgarvandes ut ur lägenheten och frågar om jag vill se på farmen. Men jag orkar inte, kontrollanten tog fan kol på mig...
Jag undrar fortfarande om Tian och Victor verkligen var här, eller var det bara nått jag drömt?
Allt gick så jäkla fort...hum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback