Borr-granne

Min granne har förresten fått för sig att han är Martin Timell och att det är inspelning i hans lägenhet för han borrar, borrar, borrar och spikar dagarna i ända... Man verkar dock inte vara lika händig som herr Timell då den elektriska skruvdragen låter som att det mår ganska dåligt och inte fungerar som den ska. Hum. Det finurliga är att alla möbler ingår och att man inte får borra i väggen, vad gör han då kan man undra? Jag är då alltid så sjukt nyfiken. Hopplös.

Jag hämnas dock, ond som jag är, genom att spela:
- Bullet for my Valentine - Tears don't fall
- Lostprophets - Rooftops
Gaaaanska högt, för jag är inte bara ond, jag har bra musiksmak också ;)


Kommentarer
Postat av: Pony i 505b..

Din musiksmak äcklar mig.

2006-09-26 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback