Fullt i huvudet

Idag fortsatte lektionerna och det är inte utan att man är liite trött i huvudet nu, puh...

Dagen började med Utbildning, helt okej idag med. Fick bland annat gå ut så halvt i sömnen vid halv nio snåret, sätta oss på en bänk och välja bland en massa olika trafikmärken som vi tyckte symboliserade våran skolgång. Riktigt intressant och annorlunda! Jag tog bland annat förbjuden omkörning för högstadiet eftersom som jag var en riktig lite fegis.

Sedan följde Beteendevetenskap. Väldigt intressant för idag började vi med psykologin. Bland annat olika förnekelsermetoder. Det finns typ hur många som helst... ojoj! 

Efter välförtjänt lunch så var de Ledarskap. Där fick vi reflektera över vad en ledare är, hur en bra, respektive dålig, ledare ska bete sig och sådana saker.

Till sist hade vi Idrottsledarskap. Väldigt lik ledarskap, men med mer focus på just idrotten. Idag hade vi bara intro med i fortsättningen kommer vi att ha idrottslektioner för att få öva på att vara ledare i olika situationer.

Nu är det korvstoppning i mitt huvud så nu får jag inte in ett ord till tror jag. Shit, börjar verkligen bli gammal och sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback