Insparksfest!

Ojoj, jag är riktigt trött, börjar blir för gammal för sånt här. Typ i alla fall...

Vi hade nollning och insparksfest i onsdags. Riktigt, riktigt dunder mega super roligt om du frågar mig!

Vi vart indelade i olika lag och sporter. Som ni vet så vart jag Österrikes Balettlandslag, hoho vilken syn vill jag lova. Vi körde stram håruppsättning, trikåer och hela baletten (haha vilken ordvist jag lyckades klämma in där). Vi fick spinga runt på olika stationer och göra roliga övningar, klättra igenom nät, göra armhävningar, och massa annat. Naturligtvis fick man mycket smörpoäng om man smörade och bjöd dem på sportdryck (läs: Alkohol).

Efter lekarna bar de av till en restaurang/krog som vi absonnerat, och ja, vi fick byta om innan. Väl där fick alla tjejer ta av sig sin högersko och lägga i en påse. Sedan fick killarna dra en sko i påsen och vips, den som ägde skon vart deras bordsdam. Jag fick Tian och vi hade riktigt kul, snäll som han är bjöd han naturligtvis sin bordsdam på massa sportdryck, yeah!

Hela skolan festade, hade roligt och dansade halva natten, klockren lyckad kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback