Långtorsdag

Idag var det ganska långt och segt i skolan, kände mig mest trött och seg hela tiden, kanske för att jag har haft nattligt besök hela veckan, vem vet ;) Har i alla fall lärt mig bokföra lite idag och så massa ledarskap. Vi ska redovisa ett arbete nästa vecka och jag börjar få lite ångest. Alla andra verkar jobba med det supermycket, medens min grupp knappt har börjat, ussh... Tur att vi ska jobba med de imorrn i alla fall. Nu har jag lagat pasta med bacon- och tomatsås, mums! Bygget på ett recpet ifrån pappa där tomatsåsen till pizzan är grunden. Nu måste jag plugga lite, blää...

Kommentarer
Postat av: mimmie

iiiingen fara! jag är inte så uppdaterad jag heller ;P fy skäms på oss båda! får nästan ta o börja maila istället för jag är en periodare när det gäller bloggen :)

det går iaf bra med hunden (kira) och bilen (oggy) kan jag inte kommentera så bra om än så länge :) kommer du hem snart??

ps. hoppas du trivs bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback