Lättnad

Hade en redovisning i dag på Beteendevetenskapen. Det finns verkligen inte mycket som är värre än att ställa sig och redovisa inför en grupp för första gången, med material som man bara kan halvbra, och med en power point som man inte kan = man vet inte vad som kommer stå eller vad som kommer bli dina stödord. Det gick ialla fall bra för min grupp tycker jag, nu har man i alla fall de gjort, najs!

Sedan har jag försökt göra några smågrejer som man skulle ha gjort för ett tag sedan. Maila in en uppgift och läsa lite sidor. Nu känner jag att jag är ifatt igen, naaajs igen!

På fredag blir det visst brakfest, det ska bli riktigt kul. Måste bara till den gröna butiken och bunkra upp ett litet förråd nu känner jag, man vill ju vara på topp då man har ett ryckte som svampen att leva upp till hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback