List-sucker

1. Var hittade du den här listan? Snodde av en annan, moahaha!
2. Var är dina föräldrar födda? Lantisar, mamma i Hallstahammar och pappa i Avesta
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Uppdatering av Media Player

4. Vilken är din favoritrestaurang? Restaurang Karlsson på taket,  81 m upp i luften i Västerås
5. När badade du i en pool senast? SPA-anläggning med jobbet någonstans mitt ute i ingenstans...
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha räknas en cabaré i 6:an som fröken Sverige?
7. Hur många barn vill du ha? Två skitungar bli bra tack!

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Avancerad "seriös" HipHop, ussh...
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Cencur
10. Vad har du för TV-kanaler? Alla som räknas och som jag vill ha!
11. Har du åkt moped någon gång? Klart! Hade min kära Bettan, coolaste moppen, eller hur Mimmie?
12. Har du busringt någon gång? Hehe klart jag har, vem har inte??
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej, jag är duktig ja. Typ i alla fall. Eller så har jag bara tur ;) 
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nää, är höjdrädd...
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland, hehe otroligt långt bort jag vet!
16. Har du en egen trädgård? Nä, snyltar på päronens när jag hemma, pallar äpplen och sånt kul.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family Guy eller South Park

18. Kan du alla orden i nationalsången? Klart jag kan, har trots allt haft skolavslutning ett par gånger.
19. Badkar eller duschkabin? Badkar = lyx
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Sthlm Live DVD:n, sjukt bra!
21. Favoritpizza? Ciao Ciao eller Vegeteriana

22. Chips eller popcorn? Chips, Chips, Chips, underbart!

23. Vilken färg på läppstift använder du? Äger inget...

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hahaha, lätt den roligaste frågan, men tyvärr, nej.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? frågar du nån som bodde i stallet som liten?
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin till frulle, äppel annars.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Oxfile-planka med familjen.

28. Favoritchoklad? Kladdkaka.
29. När röstade du senast? När var de senast val?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Shit pommes frites... no idea!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja, med hopplaget i Div:1 för 100 år sedan.
32. Är du bra på matlagning? Ja då, synd bara att man inte har ugn.
33. Klarar du att tanka själv? Klart jag kan!
34. Har du beställt från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
     Nej, alldelens för snål för de...
35. Pepsi eller Coca Cola? En halv cola, sedan blir det kasst.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nää, bara snygga munktröjor på event.
37. Vad var det senaste du handlade? Sprit!
38. Har du kräkts offentligt? Ussh nej.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Love babe, love!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Klart jag gör!
41. Har du ringt något betalnummer? Nix.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Svårt, men de går.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Räknas mig själv?
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Så där härligt svenskt lagom.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget roligt.
46. Vad har du i din väska? Plånbok, nycklar, tuggummi, Mp3, mobilen, läppbalsam, pennor & Kalender.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser en rolig bok.
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag är lika glad som vanligt och inte en gnäll-kärring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback