Morgonlyx

H har sovit hos mig nu hela veckan så lite bortskämd har jag blivit. Dock inte på morgonen då han måste smyga iväg klockan fem, men det är de värt. I morse när han hade gått så kunde jag inte somna, vilken normal människa kan inte somna om klockan fem en lördagmorgon?? Morr... Det fanns flera anledningar. 1. Toaletten är coco efter man spolat så fortsätter den pumpar ut vatten efter en stund, det låter ungefär hur mycket som helt! Sicken tur att jag är så dunder-teknisk (not!) så jag hittar någon magisk liten knapp som gör att de slutar rinna, hejja mig! Jag kanske inte är så dum som jag ser ut trots allt? 2. Jag vet att jag har mycket att göra idag. Eftersom jag inte kunde somna och dagen hade börjat så bra, så tänkte jag unna mig lite morgonlyx. Jag tog med mig laptopen, papper och penna för att skriva matlista och senaste nummret av Cosmo tillbaka till sängen och kröp ner. Det är lycka! Nu ligger jag alltså här i sängen och har redan, mina damer ovh herrar klockan sju en lördagmorgon fått en hel del gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback