Nyopererad

Nej, shit fan vad jag överdriver...

Egentligen är det bara så att jag äntligen har fått ordning på min tå som jag har klagat så j*vla mycket på, så nu slipper ni det gnället, weei!

Ska inte gå in på snuskiga detaljer men jag kan ju ge er ett smakprov.
De ger mig två bedövningssprutor. De börjar skära / klippa (vågar inte titta vad de egentligen gör!), jag skriker!  De ger mig en till, lite starkare. De börjar skära / klippa, jag skriker igen! De ser lite halvskraja ut och sätter i en till spruta. Kan ni fatta hur tån ser ut nu? Helt sprängfylld med bedövning men med hål som en nålsdyna, hehe.

Sedan fick de i alla fall bort allt jobbigt så nu är det vila, högt läge och lmslag som gäller.

Jag har fortfarande ingen aning egentligen vad de har gjort med nageln där under omslaget, vågade ju liksom aldrig riktigt kolla...
Livet är bra underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback