Studentshopping

En minishoppingrunda hann jag med inne i city (eller hur sjutton säger man i sthlm??).

Först vart det ett par fejk-converse. Jag erkänner. Jag vill så klart ha de riktiga, men har verkligen inte råd just nu. Därför vart de ett par vanliga vita på skopunkten för 149:-, helt i min smak!

Sedan behövde jag en lite större väska att ha böcker och allt i till skolan. Gick in i en halv-be affär som visade sig ha grymt snygga väskor för inga pengar alls! Visst inga märken, men de stuntar jag i alla fall. En kalas-snygg läderbag för 199:-.

Välkommen till studentshoppingens värld...
Jag älskar ialla fall mina nya saker. Så de så!

Kommentarer
Postat av: Pony

Dina vita fejkisar kommer blekna i ljuset av mina 2 år gamla helsvarta ÄKTA converse, helt söndertrasade som de är. De kommer återfinnas på mina fötter imorn efter vår gymping där på morgonkvisten, so watch out! Gonnat, din sömntuta, f.ö.!

2006-09-04 @ 22:19:27
Postat av: Pony

Kan itne stava men andemeningen kom fram iaf! yaaay for me...

2006-09-04 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback