Tisdagsfest

Min klass är nog en av få klasser som bestämmer sig för att ha en fest på en tisdag, eller hur?
Kanske ändå inte allt för mysko med tanke på att vi börjar klockan tio på onsdagar, men i alla fall!

jag hade min söta AnniBanani på besök här hemma, alltid härligt med lite Västeråsfolk! Vi satt i godan ro och kollade på Desperata hemmafruar och snackade lite skit när Tian, Jeppe och Tobbe bokstavligt talat stomar in i min lägenhet och säger att vi måste komma på fest uppe i Kompassen (samlingslokalen på Campus). Vi försöker förklara för tre oförstående ölhävare att vi måste kolla klart, det är mer eller mindre dödsstaff på den som avbryter mitt i favvoprogrammet. Pojkarna tittar på oss som om vi vore pocoloco och går där ifrån.

Vi ansluter senare till Kompassen och det var riktigt kul vill jag lova! I stort sätt hela klassen var där och alla var pigga, danssugna och glada, härligt! Vi dansar och snackar massa strunt resten av kvällen och jag inser ännu en gång hur sjukt skön min klass är. Man kan inte sitta på kanten mer än två sekunder, sedan blir man uppdragen på dansgolvet igen.
   Och AnniBanani då tänker ni, hur hade hon det? Ja henne hade jag fullt upp att hålla reda på, hon stod och prata med en den ena en den andra. Kviding får en extra eloge för att han tog lite extra hand om henne och försåg henne med vin hehe!

Tack IK 1 för en klockren kväll! Saker som Saliii Paaaanty (Innebandy på Martin-finska), bugg med Tobbe, Gangster-Malin och Toalettsovaren Tian, känns redan som klassiker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback