BACK IN TOWN

Nu är jag tillbaka i gurkstaden. Igår tog jag, H, Jocke och Emma en öl på Harry´s. Skönt ställe att bara hänga på, käka lite och snacka skit. Riktigt bra musik, synd bara att vi sänkte medelåldern med sisådär 200 % eller så. Det var riktigt trevligt, dock är det en smula läskigt att se en 40-årig dam göra en lapdance på sin snubbe. H och Jocke gjorde en hint om att vi var välkomma att göra samma sak men vi låsades inte höra.

Kvällens skönaste kommentar:

(Jag kommer tillbaka efter att ha varit på toa. Jag går fram till bordet och ger H en puss).

H: Jag såg din uringning och tänkte, shit vilken snygg tjej och tänkte köra "How you doin'?" men så plötsligt insåg jag att det var ju du. Shit vad stolt jag vart!

Dey är allt kul att höra att killen känner igen en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback