CYKELN PÅ KÖPET?

Fick precis VIP-mail ifrån mitt favvis ställe, Konrad. Collt va? Eller okej VIP och VIP, man kunde köpa ett medlemskort för 50 spänn, men det låter mycket coolare om jag säger att jag är VIP...

Hur som helst, Dogge ska komma dit och vara DJ ikväll. Ni vet han "Cyklen på köpet"?!
Det sköna är att man faktiskt kunde vinna en cykel under kvällen! Dessa cyklar verkar förfölja honom.

Undrar om man skulle få en cykel om man typ låg med honom?

Skulle ju inte sitta fel med en cool cykel liksom.
Fast Dogge är ju inte så het direkt.

Hum...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej kanske vi kan fixa ett ligg till honom så kan gangster sno cyklen sen;)

2007-04-11 @ 13:30:39
Postat av: Roomie-Anna

Jag fick en cykel idag. Det är nog för att jag bor med en grym gangster som alla är döskraja för.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback