DAGS ATT LETA REDA PÅ HJÄRNCELLERNA

Nu börjar det bli dags att ta sig i kragen. Packa väskan, leta reda på hjärncellerna igen och sluta äta godis, för mina damer och herrar, påsklovet är snart slut det är dags att fara tillbaka till verkligheten igen.

Det har vart kul att vara hemma, hann träffa både vänner och släkt men de ska endå bli skönt att åka tillbaka till min söta lya och mina coola vänner.
Me like!


Det blir soft i alla fall, har bara fyra dagar i skolan den här veckan sedan åker jag hem i igen för att göra praktik i sex veckor på Västmanlands Ridsportsförbund.
De ska bli najs.


Kommentarer
Postat av: kejk

ja usch back to reality imorgon! No more påsklov! jejj! :/
men de blir nog kul. skolan e rätt kul!?
martin o hans järfälla vann iaf ;) så nu e det kvar i elitserien. wiho!
synes tomorrow!

Postat av: Anonym

Du sandy jag kommer SAKNA dig här måste komma hit någon helg!!!

2007-04-11 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback