DUMKÅT

Kunde inte låta bli att googla Martin Svensson när jag ändå var igång. Kom till hans officiella hemsida, vad han nu ska med de till vet jag inte, det var ju ett tag sen sist...
Hur som haver, hittade jag den här gamla låten.
Hade glömt vilken porrig text de var, men jag tillägnar den till alla mina dumkåta vänner där ute. Håll ut! 

Martin Svensson - Dumkåt

Huvet är tomt
Jag är ett odjur
Min hud är så blek
Ge mig din huskur
För allt jag vill är att va' som en tiger mot din kropp
och jag vill aldrig, aldrig nånsin säga stopp

Jag è så dunder dum så dunder dum så dunder dumkåt
Jag è så dunder dum så dunder dum dum dum dum dumkåt

Det bultar och bränns
Ge mig allt du kan
Ge mig "Blod och sand"
Så fastnar vi mitt i varandra
Ja, jag vill smeka dig och känna doft av svett och salt
Din kropp så nära det går och mina händer överallt

Jag è så dunder dum...
Man è så dunder dum...

Min hjärna är tömd
Jag vill att du tröstar mig
Låt mig komma in
Låt mig komma in i dig
För jag vill fylla dig, jag vill vara innanför
In och ut och ovanpå, som kaniner tills vi dör

Jag è så...





Kommentarer
Postat av: mimmie

jag känner mig träffad! hahaha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback