FAMILYDINNER

Ska dra på släktmiddag strax och käka ungefär hur mycket mat som helst! Mums! 
Det är ganska kul att träffa släkten, alla kör liksom sitt eget lilla race.

Mormor - Som en mormor ska vara. "Vilken söt jumper Sandra!" (OBS! Det är en kläning). Försöker fixa med maten men glömmer ofta nått på spisen för att hon pratar så mycket.

Moster - Noll koll på matlagningen och springer mest bara runt och...tja...vad är det hon gör egentligen?!

Mosters man - Vet inte hur kan ser ut för det enda jag ser är en kameralins med två ben. Någon som sätt honom?

Kusinen - Rebelisk 14 åring som suckar åt alla. Önskar jag också hade varit lite rebelisk men jag vet mest en tönt. Hon är liite coolare än mig kan man säga.

Morbror - Försöker antingen laga något tekniskt, typ en DVD eller nått, eller så parkerar sig vid godisskålen / barnprogrammen. Ja, han är vuxen.

Mamma - Vill ha stenkoll på maten men alla är mest i vägen så hon får nervsammanbrott och vill helt göra precis allt själv. 

Pappa - Mr. Fejk! Han klistar på ett leende och pratar trevligt men han har sällan koll på vad folk egentligen har sagt. Däremot kan ha planerat hur vi ska göra om badrummet ett nått liknande. Intressant taktik.

Brosan" När är maten klar, när är maten klar??"

Jag - "NÄR ÄR DET MAAAAT?! JAG ÄR HUUUUUNGRIG! JAG HAR INTE ÄTIT PÅ FLERA ÅÅÅÅÅÅR..."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback