GÅRDAGEN

Det vart en klokren kväll må jag säga!
Träffade Mimmie, Linus, Micke B, Mike och några till vid ingången. Eftersom Mimmie är en sådan ängel så hade hon fixat en grogg till mig som jag kunde klunka i mig likt en 17 åring utanför Konrad bakom ett hörn. Lite wild and crazy så där ;) Svepte i mig den sen begav vi oss in och det var då det hände. Jag köpte mig en ÖL! Okej, det var en fjollig Heineken men endå, det var den första ölen som jag köpt ute. Jag är stolt. Hej mig! Det var till och med nästna gott. De ni!

image73

(Bildbevis, jag har en öl! På bilden är det: Okänd, Micke B, Jag, Mimmie, Linus och Mike!)

Lite senare träffade jag på Jocke, Edvin och Frans som är H kompisar. Vi hade hur kul som helst! Dessa herrar är helt galna men sjukt roliga. De spang bland annat runt på dansgolvet med mig slängd över axeln, gissa om folk kollade lite konstigt på oss? Sedan headbangade vi som aldrig förr inne i Bodegan till gamla goda hits eller vad sägs som:

Blink 182 - All the small things.
Blur - Song 2.
Bumbibjörnarna.  

Klockrent!

Hade sjukt kul och var till och med duktig och skippade fyllekäket. Najs. Sen sussade jag sött som ett litet barn till tolv i morse. Kanske inte så bra? Sedan käkade vi Pizza till frulle men vad sjutton. Åkte till Maxi sen och handlade ungefär 1 ton frukt och grönsaker så nu jävlar är det avgiftning hela veckan lång.

Kommentarer
Postat av: mimmie

näää stackars johan fick stå som "okänd" haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback