GOLFPROFFS

Hängde med H till golfbanan igår.
Jag skulle vara den coola snygga tjejen på sidan och han skulle vara de sexiga golfproffset hade vi bestämt.Jag fixade min roll galet, stod mest i solen med mega stora brillor och såg cool ut. H var inte fy skam han heller, specielt inte när han fick göra det klassiska "stå-bakom-Sandy-och-lära-henne-hålla-i-en-golfklubba-men-egentligen-kollar-han-bara-in-hennes-boobs". Jag slog tre slag först. Sprikaka alla tre! Mia skulle ha varit så stolt om hon sett mig.

Nu funderar jag starkt på en golfkarriär för nu är jag ju näst intill proffs eftersom att allt handlar om att skjuta rakt.

Någon som vill vara min caddie?  

Fast det roligaste var att försöka hettsa H att skjuta på snubben i bilen som samlar in bollarna. Men han gav mig bara den där konstiga blickan och sa att på en golfbana så jobbar man inte så.

Dö trist!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det mest pinsamma är att jag nog skulle ha sagt som H...

Men jag är grymt stolt över sandy, synd att du har ridpasset samtidigt som golfen annars skulle jag använt dig som visningsexempel...

2007-04-18 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback