HURTBULLE

Eftersom jag var hemma vid så där halv två snåret så hann jag med en del. Slängde bland annat min matlåda i smyg. Fisken smakade bajs så jag kokade makaroner istället, mums! Självklart i smyg, mamma blir så sur om man påpekar någonting om käket.

Sedan ha jag styrketränat utomhus. De ni! Hade mitt lilla program som jag stod och körde där ute på gräsmattan, jag måste ha sett riktigt hurtig ut!

Sedan gav jag mig ut och sprang min runda.
Hade dock sjukt ont i benen eftersom jag sprang igår också så lilla turen gick mest på ren vilja innehållande:

Hotelser - Springer du inte hela vägen så dumpar H dig! 
Lockelser - Du kan få chips (som jag inte har) när du kommer hem!
Svordomar - (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip)

Nu är jag med andra ord biff och Pippi kan slänga sig i väggen!




Kommentarer
Postat av: Rebeca

ändå starkt jobbat, jag borde också..

Postat av: mia

körde ett pass mellankroppspartiet häromdagen men det låter som att jag ska ligga i lite mer om jag ska hänga med under vecka 22 och 23

2007-04-18 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback