KLIPPTIME

HJÄLP!

I morgon ska jag klippa mig. Hade misann tänk vara lite vild och galen och föreslå en annan frill än de vanliga

"toppa lite och klipp upp det där fram. NEJ INTE SÅ MYCKET!"

Som vanligt vågar man inte riktigt stå på sig hos frisören och jag lyckas alltid gå därifrån med gråten i halsen.
Men den här gången då jävlar!

Tänkte vara så där äckligt pretto och ta med mig en bild och visa på ett ungefär hur jag vill ha.
Det återstår att se om det händer samma sak som vanligt eller om det faktiskt bli som jag vill.

Det här är ett litet smakprov på hur jag vill ha det på ett ungefär.


image74

Fast lite kortare lugg? Och mycket kortare hår.
Fan det blir ju inte alls samma frill!
Stackars min frisör i morgon som ska försöka förstå min lama förklaring...

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback