KONFERENSFETTO

Blä!

Känner mig som en uppsvälld fiskmås (eller nått annat djur som kan känna sig uppsvälld).
Var först på konferens ons-fre. Sedan åkte jag iväg på en annan lör-sön. Det har iofs varit galet roligt med bland annat föreläsning av Gustav Fridolin. Göran P hade visst kallat honom slyngel en gång!

Men det tuffa i kråksången är att man sitter still. Fikar. Sitter still. Äter två rätters lunch. Sitter stil. Fikar med 8 olika sorters kakor. Sitter still. Tre rätter middag. Jag känner mig som en uppblåst ballong! Men man ska väl inte klaga allt för mycket, min bästaste praktikplats har ordnat allt de här och betalar alltihop. 

I morgon ber det av igen på konferens tis-ons. 

Jag kommer fan kunna rulla hela vägen till Bosön, till och med upp för backen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback