MINIGOLF

Har dumpat datorn för H ett par dagar här, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Hur som haver, har haft det trevligt och mysigt. Har bland annat shoppat lite (äntligen!)
och så har vi spelat minigolf.

Jag var kort sagt grym. Min kära golfspelande vän Mia skulle ha varit såå stolt om hon såg mig.
Självklart körde jag den klassiska golfuppvärmningen med klubban på nacken, viktigt!
Jag ledde galet mycket fram till sista hålet. Detta var jag också noga med att påpeka. Självklart.
Man är ju inte mer än människa eller hur?!
Dock satte han en hole in one på sista, den jävlen. Då vart jag upprörd och tyckte allt att de började lukta fusk.
Tyvärr tog det all min energi så jag fick en värdelös 6:a på slutet vilket betydde förlust.

Skit!

Han blir ju så kaxig när han vinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback